سلام نویسنده بیدم 😎

خاب خاب سلام گود گلرز های عزیزمم من عسل هستم میتونین منو مری صدام کنین من به لیدی باگ معروفم حالا میگید چرا 

وجی .چونکه زیرا 

من. بازم تو ایششششششش مگه شوتت نکرده بودم 

وجی. بعله شوتم کردی ولی من بازم برگشتم یاح یاح یاح 😈😈

من .خو خفه میخوام در مورد خودم با گلرز ها بحرفم 

وجی. اوکی 

خب عزیزای دلم بزارید از علایقم بگم .

من عاشق کارتون و انیمه ام کلا همه رو دیدم و میشناسم 

عاشق موزیک انگلیسی 

و همینطور فرانسوی

من عاشق زبان انگلیسی هستم 😇

رنگهای مورد علاقه ام 

آبی سبز زرد مشکی صورتی سفید و قرمز .....حالا همه ی رنگا😶😐😑

وجی.تموم شد 😑

من.مگهههه نگفتم خفه 

وجی.خو باو رفتم 

بچه ها من کلاس ششم هستم متولد مهر 

خب من بسیار بسیار شوخ هستم 

و مهربون ☺

وجی. عرررررر 

من.وارررررر 

وجی.نررررررررر 

من. شاکتتتتت😑

شما کامنت بدین تا ما بیشتر باهم آشنا شیم 😇

مدیر جان لطفا منو مدیر کن چون الان منو فقط نویسنده کردی عزیزم😯😧