یلدا مبالک🎈🍉🍉

ASAL · 22:47 1400/09/30

سلام گلرز ها خوبین چطورین خب من به مناسبت یلدا یه جوک اوردم اونم از میراکس^__^

لیدی باگ:

 

اطراف ما قدم زدن ممنوع

 

کت نوار:

 

*روی دستهایش راه میرود*

 

________________________________________________________

 

مارینت:

 

امروز کلوئی رو دیدم..داشت با یه آرایش غلیظ میرفت مهمونی

 

یعنی چقدرت زشته که اینهمه آرایش کرده؟؟

 

کلوئی:

 

*با توپ وتانک به سمت مغازه دوپن چنگ ها میرود*

 

_______________________________________________________

 

هیچکس:

 

من وقتی اولین بار لایلا رو دیدم..

 

با خودم گفتم..

 

این چقدر شبیه عباس بوعذاره!!

 

_____________________________________________________

 

لایلا شبیه a,b,e,g,i,j,k هست

 

اون amazion*فوق العاده*بیوتیفول*زیبا*اکسلنت*عالی*گود*خوب*است..

 

و معنی i j k آخر

 

i just kidding است

 

*من فقط شوخی کردم*

 

____________________________________________